ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

گران شدن مسکن و رکود بیشتر


با توجه به این که گرانی در هر موردی می تواند یکی از عوامل رکود اقتصادی تلقی گردد از این نظر می توان در مورد مسکن نیز این ایده را به کار برد و بیان داشت که با گران شدن و بالا رفتن قیمت مسکن برای خرید و فروش در نهایت این بازار رکود بیشتری خواهد داشت  و پیشرفت نخواهد کرد.

برای پیشرفت بازار مسکن باید سیاست های مناسبی اتخاذ گردیده و به درستی اجرا شوند تا گرانی های کاذب برای مسکن و یا شایعه سازی ها در این موارد سبب ایجاد نگرانی نشود.

به هر ترتیب برای بهبود اوضاع بازار مسکن و انجام معاملات بهتر و بیشتر در زمینه مسکن باید عرضه و تقاضایی مناسب پدید آید و از آنجایی که صنعت ساختمان سازی و ساخت و ساز نیز همراه با رکود بازار معاملات مسکن دچار رکود شده است می توان گفت که عرضه بیشتر از تقاضا بوده و واحدهای مسکونی کلید نخورده در تعداد بالا مشاهده می شوند.

اگر متقاضیان خرید خانه پولی بابت این گرانی های کاذب پرداخت نکنند در نتیجه قیمت هایی متعادل به وجود می آید و در نهایت یک تعادل مناسب بین عرضه و تقاضا سبب می شود که اوضاع بازار مسکن بهتر شود و بهبود پیدا کند.

کلمات کلیدی: متقاضیان خرید خانه، اوضاع بازار مسکن، واحدهای مسکونی کلید نخورده، بازار مسکن، ساخت و ساز، ساختمان سازی، زمینه مسکن، پیشرفت بازار مسکن، قیمت مسکن، گرانی کاذب مسکن، واحد مسکونی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.