ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

چه تفاوتی بین معماری مدرن و معاصر است؟ 


چرا تمایزاتی وجود دارد؟ در خود تحت اللفظی، "معاصر" معماری که در حال حاضر تولید، معماری از لحظه ای است. "مدرن" معافیت معماری با گذشته - به طور خاص سبک های سنتی قبل از انقلاب صنعتی.ربنابراین در این معنا "معاصر" است به موضوع سبک واحد محدود نمی شود. و "مدرن" به یاد می آورد معماری اوایل و اواسط قرن 20 تجسم آرمان های عصر ماشین: فقدان زینت، سازه از فولاد یا بتن، وسعت زیادی از شیشه ای، سفید کاری (معمولا بیش از گچ آجر) و یا یکی دیگر از حداقل بیان بیرونی، و طرح های طبقه باز است.


در حالی که این شروع می شود برای تعریف تفاوت است، استفاده آشکار از اصطلاح "معاصر" که به یک سویه های خاصی از طراحی امروز اشاره دارد، به طوری که پست مدرن جدید، ساختمان های نو-سنتی نئو کلاسیک یا دیگر را شامل می شوند نیست. استفاده از اصطلاح است که به وضوح باریک تر از تعریف تحت اللفظی، اما آن را هنوز هم در حال حاضر ریشه؛ معماری معاصر است از زمان خود، بنابراین نوآورانه و جلو، به دنبال. در این معنا آن است که در مدرن ریشه، حتی اگر آن را از آن شبیه سبک معماری نیست. این ویژگی شیشه ای گسترده در حجم نیم دایره، یک طبقه فوقانی معلق، پنجره گوشه می باشد. یکی دیگر از جنبه سبک مدرن است که آنها هر دو سهم عدم تقارن عمدی، خروج از تقارن دو طرفه کلاسیک که قبل از قرن 20 رایج بود است. خانه ممکن است جعبه مانند و تخت مسقف مانند بسیاری معماری مدرن، اما خصوصیات ویژه آن آن را از طریق معاصر ایجاد کند. در نمایشگاه آرمانهای مدرنیسم به عنوان یک سبک بیان، متحد ساختمان و معماران در سراسر جهان از طریق شفاف سازی حجم، دیوار و پنجره. خانه کند آن را به خوبی به نظر می رسد آن را می تواند 70 سال پیش ساخته شده است.

 

پنجره ها در نور مستقیم خورشید قرار می گیرند. حتی اگر ساختمان های اداری مهر و موم باشد - مدرنیسم بالا میس ون در روهه - این تصور را که معماری مدرن آب و هوا، بسیاری از ساختمان های اوایل و اواسط قرن 20 مدرن معماری در پاسخ به خورشید، باد، و غیره این ساده استفاده می شود را نادیده می گیرد. با وجود این، طراحی شده توسط معماران مفصل تخته های چوب افقی در شیوه ای است که معاصر: آنها زاویه و کف و، دادن یک ظاهر زیبا می باشد.


http://www.houzz.com/ideabooks/397977/list/modern-or-contemporary-whats-the-difference

معماری مدرن در قرن 20

معماری مدرن در قرن 20


معماری مدرن با چالش هایی تعریف می گردد. در اوایل قرن 20، آن علامت خروج از قوانین سفت و سخت از ساختار کلاسیک اجازه می دهد فرم به دنبال عملکرد و زیبایی شناسی از زیبایی از مواد اولیه و طراحی خوب، پدیدار شود. مورخ معماری  آن را خلاصه این است. نام معماری « مدرن » ازویژگی معماری در قرن بیستم است.


فلسفه معماری

بیش از هر اصل یک طراحی - - ایالات مدرنیسم قرن 20 راه معماران در مورد ساختمان فکر می کردم. جاناتان Glancey، نویسنده کتاب "20 قرن معماری: ساختارهای که قرن شکل"، به توصیف مدرنیسم به عنوان یک نگرش بیش از یک سبک، "عزم به فرار از گذشته و رایگان معمار از قواعد تنگ کنوانسیون و قوانین و مقررات. "تفکر مدرن نیز مفاهیم فرم زیر عملکرد و کمتر بیشتر است در آغوش گرفت.


مشخصات

در همراهی با این آرمان ها، معماری مدرن فاقد تزئینات، به جای اجازه دادن به مواد مورد استفاده در ساخت و ساز، چه طبیعی و انسان ساخته شده، دیده می شود و قدردانی برای چه هستند. عناصر معمول عبارتند از بتن، شیشه، فولاد و چوب است. معماری مدرن تمایل به داشتن یک ساده، روش ساده برای ایجاد فضای با خطوط تمیز می باشد.


سبک

معماری مدرن بسیاری از سبک های متمایز احاطه دارد. در معماری مدرن اولیه، اکسپرسیونیسم استفاده بتن به ساختمان با کیفیت مجسمه. فوتوریسم، به عنوان نام آن پیداست، در آغوش فن آوری های جدید و سرعت زندگی در قرن 20 با یک ظاهر طراحی خطی و کروماتیک، به ویژه در هنر دکو دیده می شود. مدرنیسم اواسط قرن به تجدید حیات در فرهنگ عامه در قرن 21 برانگیخته درک انسانی تر از معماری مدرن و، به لطف، سبک است که می آید به آسانی به ذهن است. دیگر سبک های قابل توجه از معماری مدرن ، نو مدرنیسم، پست مدرنیسم و ​​نو آینده گرایی می باشد.


مثال ها

منزل روبی فرانک لوید رایت، در شیکاگو در سال 1910 ساخته شده است، یک نمونه اولیه از معماری مسکونی مدرن است و ویژگی های فضاهای باز زندگی و امضای سقف افقی رایت. ساختمان سیگرام براق، به عنوان مثال زاویه ای معماری شهری در مقیاس بزرگ است و توسط میس ون در روهه طراحی و تکمیل شده در سال 1958 می باشد. در پایان قرن 20، طراح سانتیاگو کالاتراوا ارتباط ماندگار از طراحی مدرن با پل پل آلامیو خود را، که دهانه رودخانه گوادال در سویل، اسپانیا نشان داده است.

معماران

معماری مدرن در سراسر جهان در طول قرن 20 توسعه یافته است. در آلمان، معمار لودویگ میس ون در روهه، به عنوان یکی از بزرگترین معماران قرن، فضای باز تاکید کرد و مواد طبیعی در آغوش گرفت. در فرانسه، هنرمند و معمار لوکوربوزیه طراحی مدرن به عنوان یک راه برای رسیدگی به چالش برنامه ریزی شهری و بهبود زندگی روزمره برای همه شهروندان را دیدم. هر چند او مقاومت با هم با معماران مدرن از روز فشرده، فرانک لوید رایت مدرنیسم در ایالات متحده پیشگام. سبک او خطی بیرونی و باز، دعوت فضاهای داخلی تأثیری ماندگار بر مدرنیسم در امریکا را ترک کرد.



http://classroom.synonym.com/modern-architecture-20th-century-22873.html

رهن و اجاره خانه در تهران

واحد 110متری در برجهای آسمان ضلع شمال دریاچه چیتگر طبقات بالایی برج،سه لاین آسانسور،لابی،پارکینگ و انباری

60،000،000پیش

900،000اجاره


سهام های پهنه B (سروستان) شهرک چیتگر 

متراژ واحدها 75 تا 400 متر

جدول قیمت ها به نرخ روز

قابل انتقال در دفتر تعاونی بتاجا

جنب بازار بزرگ ایران (ایران مال)




٩٨متر ،٢خواب ،برج عرفان

شمال دریاچه ،دید جنگل چیتگر

شیک و دیزاین شده همراه با جکوزی (داخل واحد)

٤١٧میلیون (١٣م سند)



متر واقع در برجهای عرفان شمال دریاچه

دارای ۳خواب پارکینگ و انباری، انتن و اینترنت مرکزی

لابی شیک و لابی من۲۴ ساعته

۴۸۵میلیون



رهن آپارتمان108متری شهرک چیتگر

برجهای غرب دریاچه  دوخواب، 

پیش:50،000،000

اجاره:600،000



٩٥متر ،۲خواب ،شمال دریاچه(کیهان)

فول امکانات ، واحد دو کله شمالی و جنوبی

نورگیر و خوش نقشه

در مجموعه ای کم واحد 

فقط۳۷۰ میلیون



122متر ،٢خواب ،برج روژان،آتی شهر

نورگیر و خوش نقشه

سرمایش چیلر مرکزی گرمایش مرکزی 

نزدیک به ایستگاه مترو (٢دقیقه)

قیمت ٣٤١میلیون



۷٨متر ،۲خواب ،نوساز

‏‎نورگیر ،خوش نقشه

‏‎فول امکانات+بالکن

‏‎واقع در شمال دریاچه با دسترسی عالی

‏‎٢٥٠م+٤٠وام





پیشفروش سهام تجاری برج مجلل لکسون

واقع در ساحل شرقی دریاچه با ویوی ابدی

تحویل 97- واریزی کامل 110 میلیون




پیشفروش یک واحد مسکونی 150 متری از برج های دوقلوی خاتم واقع در میدان المپیک مشرف به بوستان جوانمردان و تحویل تا آخر 95.

با 540 میلیون پیش پرداخت و اقساط ماهی 5 میلیون.



رهن آپارتمانهای سروناز

خرید خانه

خانه بهشتی کوچک که پناه گاه ما بعد از درگیری ها و خستگی های ملال آور روزانه است و از نظر روانشناسی اقامت در مکانی مناسب تاثیر بسیار مثبتی بر روح و روان دارد .

علاقه و جذب اکثر مردم به داشتن یک خانه شیک ولوکس بر کسی پوشیده نیست و همه دوست دارند در خانه های لوکس ,محله های لوکس و حتی شهر های لوکس زندگی کنند .

یافتن یک ملک لوکس برای نمونه یک آپارتمان لوکس در تهران کار ساده ایست اما انتخاب یک ملک لوشیک  با توجه به شرایط که می خواهیم بسیار مهم است و یکی از مهم ترین عومال تاثیر گذار در انتخاب ها میتوان به میزان پولی که برای خرید در نظر گرفته ایم باشد البته یکی از عوامل مهمی که در قیمت ها موثر است  بازار املاک است .

 این روزها بازار خرید و فروش در بخش مسکن  به ویژه معاملات املاک لوکس راکد است !

به ویژه آپارتمان های لوکس در شمال تهران چندان در بازار فروش پرطرفدار نیستند این درحالی است که آپارتمان هایی که متراژ کمتری دارند  محبوب تر بوده و فروش بیشتری دارند .

آمارها نشان می دهد که  در یک سال قبل تاکنون تقاضا برای خرید املاک بیشتر برای واحد های کوچک و متوسط مسکونی بوده است و امروزه تقاضا ها برای مسکن های ارزان تر بیشتر است .