ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

خرید و فروش ملک در شهرک غرب

مهمتر آنکه همه اقوام می گفتند خرید آپارتمان در شهرک غرب جای رشد بسیار زیادی دارد هر سال قیمت ها چندین برابر می شود و اگر هم اکنون اقدام به خرید آپارتمان نکنم بدلیل رشد روز افزون قیمت ملک در شهرک غرب خرید آپارتمان برایم سخت خواهد شد. علاوه بر این خرید این آپارتمان برای من بسیار سود آور خواهد بود. چه بسا سودآوری بسیار بیشتر از یک کارخانه در تهران.


یک روزی بعد چند سال تحصیل و کار در کشورهای پیشرفته از غم غربت رها شدم وبه وطنم برگشتم و تصمیم به خرید آپارتمان در شهرک غرب گرفتم.

از منزل پدر در بلوار ایران زمین حرکت کردم وارد بلوار خوردیم شدم خواستم در شهرک غرب دوری بزنم و با ماشین در خیابان های آن گشت و گذار کنم بلوار خوردین را به سمت پایین آمدم وارد بلوار فرحزادی شدم از مرکز خرید های پلاتین و لیدوما و میلاد نور گذشتم واای که چه رویایی بود و بوی وطن می داد سمت چپ بلوار ایوانک هم گذاشتم و ادامه دادم مسیرم رو به سمت بالا و از بلوار دادمان و کافه رستوران لانجین با معماری زیبا و چشم نواز هم عبور کردم به مرکز خرید اریکه ایرانیان این غول مراکز خرید تهران که رسیدم پیچیدم سمت چپ و وارد بزرگراه مدرن با شهرسازی لوکس ایت الله کاشانی شدم بعد به بلوار اشرفی اصفهانی رفتم منطقه پونک در سمت چپ و رستوران بی نظیر هویزه که برای من بسیار خاطره انگیز بود و هم چنین از بلوار زیبای میرزا بابایی هم عبور کردم و به بزرگراه همت که من و دوستانم آن را جاده ابریشم کنونی نام گذاری کردیم.. من همیشه عاشق بزرگراه همت بودم مثل متروهای اروپایی که کشوری را به کشوری متصل می کنند همت هم شرق تهران را به غرب تهران متصل می کند. همت را به سمت چپ برگشتم از بلوار یادگار امام هم گذشتم  برگشتم به میدان صنعت بلوار پاکنژاد را به سمت بالا رفتم به بلوار دادمان رسیدم در سمت راست حرکت کردم تا به بلوار هرمزان رسیدم و بلوار هرمزان را به سمت پایین حرکت کردم. بزودی این سفر با خودروی من به پایان رسید و به برج نسترن فاز1 شهرک غرب رسیدم.بلوار هرمزان زیبا و بسیار سرسبز بود برج نسترن هم مدرن و لوکس بود و مهمتر آنکه همه اقوام می گفتند خرید آپارتمان در شهرک غرب جای رشد بسیار زیادی دارد هر سال قیمت ها چندین برابر می شود و اگر هم اکنون اقدام به خرید آپارتمان نکنم بدلیل رشد روز افزون قیمت ملک در شهرک غرب خرید آپارتمان برایم سخت خواهد شد. علاوه بر این خرید این آپارتمان برای من بسیار سود آور خواهد بود. چه بسا سودآوری بسیار بیشتر از یک کارخانه در تهران. پس ترجیح دادم در ملک سرمایه گذاری کنم تا موضوعات دیگر.

حسن ختام قیمت آپارتمان دربرج های سوسن و نسترن و سنبل

بعد اینکه قرارداد بستم و یک واحد آپارتمان در برج نسترن خریداری کردم مشاور املاک از من پرسید شما از طریق سایت ساکنین اطلاعات بدست آوردید در مورد برج های نسترن و سوسن و سنبل ؟؟ گفتم : خیر.. بعد با گوشی خودم وارد سایت ساکنین شدم و دیدم مطالب خوبی در حوزه اقتصادی و خرید و فروش ملک در شهرک غرب روی سایت ساکنین نوشته شده..

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.