ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

از وعده تا عمل برای تامین مسکن


وعده هایی که نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در رابطه با مسکن و تامین واحدهای مسکونی برای متقاضیان خرید مسکن مطرح می کنند باید تا حد کافی کارشناسی شده و واقعی باشد تا مورد پذیرش مردم و خریداران مسکن و واحدهای مسکونی قرار بگیرد.

به گفته ی بسیاری از کارشناسان مسکن وعده های داده شده باید در مدت زمان مشخص بررسی شود تا عملیاتی بودن آنها مورد تحلیل و ببرسی قرار بگیرد. با توجه به زمان کمی که تا انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده است، نمی توان به این مهم دست یافت.

بسیاری از وعده های اده شده و مطروحه از سوی کاندیداهای ریاست جمهوری حول و حوش تامین مسکن، ساخت و ساز واحدهای مسکونی، تکمیل واحدهای مسکونی مسکن مهر و بسیاری از واعده های دیگر مرتبط با صنعت ساختمان می باشد. اگر فرصت کافی برای اثبات برنامه ریزی های مدون انجام شده بود، شاید بسیاری از این وعده ها حذف می شد.

آقای عبدی که از نمایندگان سابق مجلس شورای اسلامی می باشند به این مهم اشاره می نمایند که ظاهر برنامه های مسکن موجه هستند اما بدون مطالعه و انجام کار کارشناسی ارائه می شوند.

وی به وعده هایی که دولت تدبیر و امد در رابطه با افزایش یارانه ها داده بود اشاره نمود و بیان کرد وعده هایی گفته شده در خصوص اعطای این یارانه ها با همکاری بنیاد مسکن باید در ابتدای امر به دست متقاضیان حقیقی مانند بهزیستی برسد و بعد بین مردم پخش شود.

منبع خبر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.