ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

کفپوش ساختمانی مناسب کدام است؟

بریا پوشاندن کف ساختمان های مسکونی و آپارتمان های مسکونی، از مصالح و مواد مختلف استفاده می شود. خرید مسکن و تهیه ملک مسکونی برای خریداران مسکن، باید با دقت به این مهم انجام شود چون نبود کفپوش مناسب برای واحدهای مسکونی می تواند هزینه های زیادی را به خریدار مسکن تحمیل نماید.

یکی از رایج ترین موادی که برای کفپوش ساختمان های مسکونی و واحدهای مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد، سنگ است. از سنگ برای پوشاندن کف آشپزخانه و سرویس های بهداشتی ساختمان مسکونی استفده می شود. دلیل آن هم امکان شستشوی سنگ با استفاده از مواد شوینده و ضدعفونی کننده می باشد.

برای از یبن بردن میکروب های بین سنگ از روش صیقل دادن استفاده می شود تا برای خریداران مسکن مفرش شده با سنگ، مشکل بهداشتی پیش نیاید.

خرید مسکن و آپارتمان مسکونی که از موازییک برای پوشاندن کف استفاده شده است، توصیه نمی شود. موزاییک غیر بهداشتی است و درزهای آن را نمی توان میکروب زدایی نمود.

پارکت مقاومت کمی در برابر رطوبت دارد. ساختمان های مسکونی و خانه های مسکونی زیادی از کفپوش پارکت برای پوشاندن قسمت های مختلف بهره می گیرند. مشل این کفپوش ساختمانی، آتش زا بودن آن است و از این نظر بسیار خطرناک می باشد.

موکت برای پوشاندن کف ساختمان، باید از الیاف طبیعی باشد. موکت فرش های جدید موجود در بازار چندان بهداشتی نیستند و استفاده از آنها چندان به خریداران مسکن و خریداران آپارتمان های مسکونی، توصیه نمی شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.