ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

کاهش قیمت تمام شده آپارتمان تا 80 درصد

پیش فروش آپارتمان های مسکونی، واحدهای مسکونی و املاکی که در دست ساخت و ساز هستند، یکی از شیوه های مرسوم در صنعت ساختمان و بازار خرید و فروش ملک مسکونی می باشد. با توجه به قیمت تمام شده پایین پیش فروش آپارتمان های مسکونی، بسیاری از افراد تلاش می کنند تا وارد این نوع معاملات ملکی شوند.

پیش فروش آپارتمان های مسکونی در واقع نوعی مشارکت در ساخت واحدهای مسکونی می باشد. به عنوان مثال می توانیم به پیش فروش آپارتمان ها و واحدهای مسکونی در منطقه 22 تهران اشاره نماییم. در این منطقه بلند مرتبه سازی های زیادی در حال انجام است و حجم ساخت و ساز واحدهای مسکونی بالاست. در نتیجه تعداد زیادی از آپارتمان های مسکونی و املاک مسکونی پیش فروش می شوند.

به عنوان نمونه، قیمت پیش فروش برای یک واحد مسکونی که متراژ آن 100 متر مربع است، 5/2 میلیون تومان است. این املاک مسکونی در مرحله اخذ پروانه ساختمانی می باشند. به طور متوسط برای خرید آپارتمان و خرید ملک مسکونی در منطقه 22 تهران، باید در حدود متری 4 تا 5/5 میلیون تومان هزینه نمود.

با این تفاسیر، قیمت تمام شده برای آپارتمان مسکونی مورد نظر در حدود 80 درصد کاهش قیمت خواهد داشت. پیش فروش آپارتمان های مسکونی بیش از هر چیز، مزیت قیمتی برای خریداران مسکن ایجاد می نماید و سود بلند مدت را برای آنها تضمین می نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.