ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

قیمت مسکن لوکس در رکود عقب نشینی نمی کند

اگر چه این روزها بسیاری از سایت های املاک مسکونی و خبرگزاری های مسکن به بررسی رکود مسکن و عدم رونق در بازار مسکن و معاملات ملکی می پردازند، ساختمنا های لوکس و آپارتمان های مسکونی لوکس در تهران بزرگ دیده می شوند که حتی بالاتر از قیمت منطقه خرید و فروش می شوند.

تاثیر رکود بازار مسکن و بازار معاملات ملکی برای ساختمان های لوکس و مجتمع های مسکونی لوکس چندان زیاد نبوده است. قیمت آپارتمان های مسکونی لوکس می توانند تاثیر بسزایی بر رفتار خریدار داشته باشد و قیمت بالا برای آپارتمان لوکس نشان از کیفیت بالای واحد مسکونی برای خریدار ساختمان دارد.

به عنوان مثال یک واحد مسکونی نوساز 285 متری، در سعادت آباد تهران که ساختمان لوکس مسکونی می باشد با قیمت متری 28 میلیون تومان به ابازر مسکن عرضه شده است. یکی از بالاترین قیمت های فروش آپارتمان و فروش ملک مسکونی در تهران طی چند روز پیش بوده است.

این قیمت گذاری برای واحد مسکونی لوکس و آپارتمان لوکس در تهران در حالی بیان می شود که بسیاری از مشاوران املاک بر این باور هستند که نهایت قیمت آپارتمان مسکونی و ملک مسکونی در منطقه سعادت آباد تهران، 9 تا 15 میلیون تومان می باشد.

مالکان ساختمان های لوکس و آپارتمان های لوکس به دلیل هزینه های زیادی که برای ساخت و ساز واحدهای مسکونی خود نموده اند، حاضر نیستند قیمت ملک مسکونی خود را پایین بیاورند و با رکود بازار مسکن قیمت مسکن لوکس در رکود عقب نشینی نمی کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.