ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

قیمت اجاره ویلا در کیش

اجاره ویلا مسکونی و آپارتمان سمکونی در مناطقی از ایران که قطب گردشگری هستند، عموما بالاست. البته عامل زمان می تواند تا حد زیادی قیمت اجاره ویلا و اجاره مسکن را در مناطق مختلف گردشگری ایران دستخوش تغییرات نماید.

برای نمونه می توانیم به قیمت اجاره ویلا مسکونی در کیش رجوع کنیم. با توجه به اینکه در چه فصلی از سال اقدام به اجاره ملک مسکونی می کنیم، قیمت های متفاوتی را تجربه می نماییم. در فصل های گرم سال، قیت اجاره آپارتمان مسکونی و ویلاهای مسکونی کیش پایین می آید زیرا گردشگران کمتری را به خود جلب می نماید.

در فصل های پرطرفدار برای گردشگران، قیمت اجاره شبانه برای هر سوئیت و یا ویلا مسکونی مبله در کیش، به شبی 1 میلیون و 500 هزار تومان می رسد. در مواقع دیگر می توان اقدام به اجاره هتل آپارتمان و یا سوئیت در کیش نمود که شبی 300 هزار تومان به بالا هزینه دارند.

به عنوان نمونه می توان به واحد ویلایی نمونه اشاره نمود که در کیش واقع شده و تریبلکس می باشد. تمامی امکانات برای مسافران وجود دارد. از استخر و جکوزی گرفته تا بیلیارد و امکانات ورزشی دیگر.

ارزان ترین سوئیت در کیش را می توان در شهرک صدف مشاده نمود. ظرفیت محدود به سه نفر می باشد. قیمت اجاره مسکن برای یک شب اقامت سه نفر در سوئیت مورد نظر،190 هزار تومان است. آپارتمان مسکونی مورد نظر دارای امکانات اولیه برای مسافران می باشد و در محدوده ی سرویس دهی تاکسی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.