ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

آپارتمان‌هایی با قیمت پایین و تخفیف شب عید

با توجه به نزدیک شدن به شب عید و روزهای آخر سال، تعدادی از صاحبان املاک درصدد اعمال تخفیف برای ملک فروشی خود برامدند. بنابراین، کسانی که قصد خرید آپارتمان در تهران را دارند اما گمان میکنند که سرمایهی کافی ندارند، میتوانند این موقعیت را غنیمت شمرده و در مناطقی که دارای آپارتمانهای ارزان قیمت هستند اقدام به خرید خانه نمایند.

طبق گزارشهای رسیده  ، در بین 22 ناحیهی تهران، بالاترین میانگین قیمت حدود 10 میلیون تومان و متعلق به ناحیهی یک و پایینترین متوسط قیمت حدود 2 میلیون تومان و متعلق به ناحیهی 18 بوده است. با کمی جست و جو در میان آگهیهای فروش خانه، حتما آپارتمانهایی با قیمت پایین را مشاهده خواهید کرد.


برای نمونه برخی از آپارتمانهایی که قیمت هرمترمربع آنها پایینتر از میانگین است عبارتند از، آپارتمان در هروری با قیمت هرمترمربع 6 میلیون و 300 هزار، شریعتی نرسیده به طالقانی 4 میلیون و 500 هزار تومان، آپارتمان ارزان قیمت در نارمک 3 میلیون و 975 هزار تومان، آپارتمان زیر قیمت در سعادت آباد، 5 میلیون و 700 هزار تومان، بنیهاشم 3 میلیون و 800 هزار تومان، بلوار فردوس غرب 3 میلیون و 600 هزار تومان، آپارتمان ارزان قیمت در جنت آباد 3 میلیون و 870 هزار تومان، آپارتمان در سبلان قیمت هر مترمربع 2 میلیون و 600 هزار تومان.


آپارتمان ارزا قیمت در شهرک غرب با متری 6 میلیون و 700 هزار تومان، آپارتمان زبرقیمت در قیطریه با متری 6 میلیون و 500 هزار تومان، نیاوران باهنر 8 میلیون تومان.


با توجه به قیمتهای فوق و در نظر گرفتن تخفیف شب عید آپارتمان، میتوانید یک خرید موفقیت آمیز انجام دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.