ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

مهرشهر با ساکنین

مهاجرت های متعدد به این شهر باعث شده کرج در سال های اخیر به استانی مستقل تبدیل شود و خود به تنهایی کلانشهر به حساب آید. شهر کرج به دلیل نزدیکی به پایتخت دارای طرفداران بسیاری است که همین امر باعث شده بسیاری از مهاجرینی که از شهرستان به قصد کار و زندگی در تهران، مهاجرت کرده اند به دلایل متعدد چون گرانی خانه در تهران، به کرج بروند و آنجا ساکن شوند.

در این بین همچنین بسیاری از ساکنین تهران برای رهایی از شلوغی های این شهر، راهی کرجی می شوند که به دلیل نزدیکی به تهران رفت و آمد به آن راحت است اما آیا آنها هم به خود شهر کرج می روند و بین شلوغی آن زندگی می کنند یا مکانی دیگر را برای سکونت برمی گزینند؟

باید بگوییم عموما مهاجرینی که از تهران با هدف به دست آوردن آرامش، سکوت و هوای پاک راهی کرج می شوند، به جای اقامت در خود شهر کرج، خرید آپارتمان مهرشهر را برای زندگی انتخاب می کنند. البته این را هم باید بگوییم که تمامی بخش های مهرشهر از ویژگی هایی که گفته شد برخوردار نیست و تنها بخشی از آن، نیاز مهاجرینی تهرانی را برآورده می کند.

اگر شما هم به فکر آپارتمان مهرشهر هستید و قصد مهاجرت به یک شهر آرام و دنج را دارید، در ادامه گزارش با ما همراهی کنید.

موقعیت جغرافیایی

این شهر در فاصله ده کیلومتری از مرکز کرج قرار دارد و نهایت با بیست دقیقه فاصله زمانی است که می توان به مهرشهر رسید. این شهر در جنوب آزاد راه کرج – قزوین واقع شده و دارای نواحی متعددی است.

هنگامی که وارد جاده قزوین – کرج می شوید، با گذشت حدودا بیست دقیقه تابلوی ورودی مهرشهر خود نمایی می کند و با وارد شدن به خروجی مخصوص مهرشهر، وارد بلوار ارم می شوید. لازم است در ابتدای راه توضیح کاملی در خصوص بخش های این شهر به شما ارائه دهیم تا هنگام انتخاب محل زندگی، دچار اشتباه نشوید چون مهرشهر هم مانند هر شهر دیگری دارای مناطق مرفه و شیک و در عین حال بخش هایی است که فاقد امکانات لازم است و غالبا ثروتمندان این مناطق را برای زندگی انتخاب نمی کنند.

بلوار ارم که خود دوازده کیلومتر درازا دارد، مهرشهر را به دو بخش غربی و شرقی تقسیم می کند. شمال این بلوار منطقه چهار و جنوب آن منطقه دوازده کرج است. اگر از بخش شمالی وارد بلوار ارم شوید، دست راستتان به ترتیب محله های حسن آباد، اخگر آباد، شعبان آباد و آق تپه و خیابان های شهید باقری، نیکوکار، باهنر، ولیعصر، بوستان، بلوار آزادی و… قرار گرفته اند.

لوکس ترین منطقه کرج

باید بگوییم منطقه مرفه نشین و لوکس کرج، دست چپ بلوار ارم مهرشهر قرار دارد. این سمت که شمال آن با باغ سیب آغاز می شود و در جنوب آن نیز کاخ مروارید یا کاخ شمس قرار دارد، منطقه ای مدرن و شیک در شهر کرج به حساب می آید و گاه می توان گفت دست کمی از شمال شهر تهران ندارد.

کافی است از بلوار ارم وارد خیابان دانش و پس از آن به بلوار چهار باندی یا شهرداری بروید، آن وقت است که می توانید تفاوت این بخش از کرج را با سایر مناطق درک کنید. منطقه ای زیبا، لوکس و با آب و هوا و امکاناتی فوق العاده که باعث شده بسیاری از تهرانی ها برای سکونت در این منطقه، خانه خود را بفروشند و با خرید ویلا در مهرشهر، زندگی همراه با آرامش بیشتری را آغاز کنند. توضیحات تکمیلی در این خصوص را می توانید در سایت ساکنین پی گیری کنید.

بلوار شهرداری زیباترین بخش مهرشهر است. بلواری عریض و سرسبز با مهندسی مدرن و زیبا. این بخش به دلیل ساخت و سازهای مدرن و زیبایی که دارد، بسیاری از مهاجرین تهرانی و ثروتمندان را در خود جای داده است.

غالب آپارتمان های این بخش از مهرشهر، تعداد طبقات کمی دارند و سایر خانه هایش نیز ویلایی هستند. به همین دلیل تراکم جمعیت متناسب سبب آرامش بسیاری در این شهر شده است  و می توان گفت عاری از هر گونه ترافیک است.

بلوار شهرداری، خیابانی همیشه بیدار

امکانات رفاهی که بلوار شهرداری دارد، زبانزد بوده و انواع مراکز تجاری، رستوارن های مدرن، فست فود های متعدد و امکانات دیگر همگی زندگی در این شهر را برای ساکنانش با لذت همراه کرده است.

جالب است بدانید شب های بلوار شهرداری، مانند شب های تهران حال و هوای خاصی دارد و این شهر در شب ها نیز زنده است. از پیاده روی و ورزش در هوای پاک گرفته تا مردمی که برای صرف شام در رستوران ها گرد هم جمع می شوند بلکه خستگی یک روز کاری را از تن به در کنند. همچنین کافه های متعددی که پاتوقی برای شب نشینی های جوانان شده است، از غروب به بعد حال و هوایی دیگر دارد.

قشر با فرهنگ و امروزی، ساکن مهرشهر

 

قشری که در این شهر زندگی می کنند، غالبا قشری تحصیل کرده و امروزی هستند. به همین دلیل این شهر از آزادی هایی برخوردار است که کمتر شهری در ایران به خود دیده است. شهری آزاد، آباد و با امکانات رفاهی متعدد که حتی روحیه ساکنانش را نیز تغییر داده است. زندگی در بلوار شهرداری که از مرفه نشین ترین شهرهای ایران به حساب می آید، آرامش ذاتی، طبیعت زیبا، امکانات متعدد، آزادی های اجتماعی همه و همه برای داشتن حال و هوایی خوب به کمک ساکنین آمده اند.

لازم است بدانید این منطقه به دلیل باغ های متعدد داری آب و هوایی خنک است و شرایط بسیار خوبی از نظر پاکی و تمیزی آب و هوا دارد.

شاید بهتر است بیشتر از این توضیح ندهیم و شما را به سایت ساکنین راهنمایی کنیم تا از طریق این سایت، ضمن آشنایی با خانه ها و آپارتمان های مهرشهر و دیدن عکس های متعدد آن، خانه مورد نظرتان را انتخاب کنید و بدون واسطه با صاحب ملک ارتباط برقرار کنید.

 

https://www.sakenin.com/alborz/search/for-sell/apartment/area=590

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.