ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

سبک های تلفیقی در خانه های لوکس

 

خانه های لوکس در هر منطقه ای که واقع شده باشند با وجود نمایی متفاوت و داشتن ظاهری متفاوت از سایر ساختمان های دیگر به راحتی قابل تشخیص می باشند. انواع خانه و آپارتمان های لوکس را بیشتر در مناطق شمالی هر شهری مشاهده می کنیم چون هزینه ساخت و طراحی آنها بالا می باشد در نهایت با قیمتی بالاتر نیز عرضه می گردد.

قیمت خرید و فروش آپارتمان های لوکس بالاتر از انواع معمولی می باشد و معماری خاصی در طراحی این ساختمان ها به صورت داخلی و خارجی به کار رفته است و معماری مدرن در طرای و نماس ظاهری ساختمان های لوکس بیشتر مشاهده می شود.

اما در برخی موارد به صورت سلیقه ای می توان در ساختمان های لوکس شاهد تلفیقی از معماری مدرن با معماری سنتی بود و از موارد معماری سنتی را نیز در ساخت و ساز و دکوراسیون داخلی ساختمان های لوکس و فوق لوکس مشاهده کرد.

گاهی سازه های جدید و معماری به سبک مدرن در این ساختمان ها به کار گرفته می شود و نورپردازی و تجهیزات داخلی به سبک سنتی به کار می رود. به هر صورت برای خانه های مختلف و لوکس که از معماری های پر هزینه برای طراحی آنها استفاده می شود می توان انواعی از معماری مدرن و سنتی را به صورت تلفیقی در کنار یکدیگر مشاهده کرد.

کلمات کلیدی: سازه های جدید، معماری مدرن، معماری سنتی، خانه های مختلف، خانه های لوکس، تجهیزات داخلی، ساختمان های لوکس، ساختمان های فوق لوکس، ساخت و ساز، آپارتمان های لوکس، معماری های خاص، خرید و فروش آپارتمان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.