ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

مقدمات خروج مسکن از رکود


رکود مسکن، کاهش خرید و فروش آپارتمان های مسکونی، کم بودن معاملات ملکی، نبود اوضاع مناسب در بازار املاک همگی واژه هایی هستند که چند سالی است بازار مسکن با آنها درگیر است و نمی تواند برای مدت زمان کوتاهی از آنها فاصله بگیرد.

به نظر می رسد مقدمات خروج مسکن از رکود و ورود بازار مسکن به دوران رونق فراهم شده است. رونق مسکن و افزایش معاملات ملکی در بازار مسکن، مسئله ای است که کارشناسان مسکن چندی است به آن توجه می کنند.

پیش بینی از دوران پیش رونق مسکن و افزایش معاملات ملکی در بازار مسکن برای بسیاری از افراد ملموس می باشد. رونق مسکن و افزایش خرید و فروش واحدهای مسکونی و املاک مسکونی از مهم ترین پیش بینی های بازار مسکن می باشد.

با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری و کاهش تب بازار مسکن برای انتظار از وضعیت بازار مسکن، می توان پیش بینی نمود بازار مسکن و معاملات ملکی به دوران رونق خود نزدیک تر می شود.

تعداد پروانه های ساختمان صادر شده برای ساختمان های مسکونی و افزایش وام مسکن و تسهیلات مسکن از مهم ترین عواملی هستند که دوران رونق مسکن و ورود بازار مسکن به دوران رونق را بیش از پیش محتمل می سازد.

کلمات کلیدی: ساختمان های مسکونی، افزایش وام مسکن، تسهیلات مسکن، افزایش معاملات ملکی در بازار مسکن، دوران پیش رونق مسکن، خروج مسکن از رکود، ورود بازار مسکن به دوران رونق، کارشناسان مسکن، انتخابات ریاست جمهوری

منبع خبر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.