ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

قیمت املاک در مجاورت دریاچه چیتگر

خرید و فروش ملک مسکونی و واحدهای مسکونی که در نزدیکی دریاچه چیتگر واقع شده اند، مدتی است رونق خوبی پیدا کرده است. بازار مسکن با ورود آپارتمان های مسکونی و واحدهای مسکونی زیادی که در منطقه 22 تهران و در مجاورت دریاچه چیتگر ساخته شد، رنگ و بوی دیگری به خود گرفت.

یکی از فعالان حوزه مسکن و خرید و فروش ملک مسکونی در این باره می گوید: قبل از آن که دریاچه چیتگر طراحی و اجرا شود، قیمت آپارتمان های مسکونی و منازل مسکونی در اطراف دریاچه در حدود متری 3 تا 4 میلیون تومان بود.

بعد از طراحی دریاچه چیتگر در منطقه 22 تهران، قیمت واحدهای مسکونی و املاک مسکونی در این منطقه افزایش یافت و به متری 5 تا 7 میلیون تومان رسید. یکی از مهم ترین دلایل برای این امر، متقاضیان زیاد برای خرید مسکن و ملک مسکونی بودند که باعث شدند قیمت آپارتمان ها افزایش یابد و ارزش واحدهای مسکونی در این منطقه بیشتر شود.

در حاشیه دریاچه چیتگر، یک سری از زمین های مسکونی که در آنها اقدام به ساخت و ساز آپارتمان های بلند مرتبه و واحدهای مسکونی شده است، مربوط به تعاونی ها هستند. نوع دیگر آپارتمان ای اطراف دریاچه را املاک شخصی تشکیل می دهند که به سادگی می توانند خرید و فروش شوند. قیمت آپارتمان های مسکونی و زمین های مشرف به دریاچه، بیشتر از سایر زمین های مسکونی می باشد.

منبع : http://amlakpars.blogsky.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.