ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

مشکلات عدیده در خرید مسکن


با توجه به ارزیابی های صورت گرفته از بازار مسکن که نشان دهنده رکود در این بازار می باشد می توان اظهار داشت که بازار مسکن از بی تحرکی زیادی که وجود دارد رنج می برد و در این بین افرادی که به کار املاک و ساخت وساز مشغول می باشند نیز از این بی تحرکی و کاهش خرید و فروش و انجام معاملات ملکی بی نصیب نمانده اند و به نوعی این مشکل همه گیر شده است و خریداران و فروشندگان را دربرمی گیرد.

مشکلات زیادی برای خرید مسکن بر سر راه وجود دارد که نمی توان از این مشکلات متفاوت غافل ماند و با توجه به تغییراتی که در بازار مسکن در سال های گذشته به مقدار زیادی به علت بالا رفتن ناگهانی قیمت شاهد بودیم خرید و فروش و معاملات ملکی به مقدار زیادی دچار رکود و نقصان شده اند.

با توجه به درآمدهای کم در اقشار زیادی از مردم جامعه و بالا بودن قیمت خانه و مسکن برای خرید شاهد وجود مشکلاتی در مورد خرید خانه هستیم و به خصوص برای خانه اولی ها این مشکلات پر رنگ تر می باشد چون بودجه کافی را باید برای خرید خانه در مقدار مناسب تهیه نمایند.

اگرچه که پرداخت تسهیلات و وام هایی با مبالغ بیشتر توانسته کمکی در راه خرید مسکن بنماید اما درصد سود وام های بانکی در مقادیر بالا گاهی سبب می شود که بسیاری از افراد از دریافت این تسهیلات خودداری نمایند و گاهی عدم تعلق گرفت وام های مسکن برای برخی از واحدهای مسکونی یکی از مشکلات رایج می باشد.

کلمات کلیدی: پرداخت تسهیلات، خرید مسکن، وام های بانکی، معاملتت ملکی، خرید خانه، خانه اولی ها، خرید و فروش، معاملات ملکی، قیمت خانه، قیمت مسکن، بازار مسکن، املاک و ساخت و ساز، انجام معاملات ملکی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.