ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

نقشه بلوار ارم کرج

فکرش را بکنید در این شهرهای شلوغ و بزرگ و با وجود خیابان های تو در تو و اتوبان های عریض و طویل، مجبور بودیم بدون نقشه تردد کنیم، آن وقت بود که پیدا کردن راه ها برایمان دردسر بزرگی به حساب می آمد. این اتفاق شاید تا چند سال پیش تنها در تهران رخ می داد اما مدت ها است شهرهای بزرگِ دیگرِ کشور نیز همین شرایط را دارند.

کافی ست از روی نقشه بلوار ارم کرج را نگاه کنید. آن وقت است که خواهید دید شهرهایی که تا چند سال پیش تنها محلی برای تفریح آخر هفته های تهرانی ها بودند، امروزه بزرگ شده و برای خودشان شهری مرفه به حساب می آیند

نقشه بلوار ارم

بلوار ارم کجاست؟

روی نقشه بلوار ارم مهرشهر کرج، کاملا مشخص است. بلواری دوازده کیلومتری که از شمالی ترین نقطه مهرشهر و از اتوبان کرج – قزوین آغاز و تا جنوب این شهر ادامه پیدا کرده و مهرشهر را به دو بخش غربی و شرقی تقسیم می کند.

همچنین نقشه بلوار ارم کرج تمامی بخش های مهرشهر را به وضوح نشان می دهد و شما می توانید از روی آن مهمترین خیابان ها، اماکن و مراکز مهرشهر را بیابید و به راحتی در آنها تردد کنید.

غرب بلوار ارم را بهتر بشناسید

غرب بلوار ارم مهرشهر خیابانها، بلوارهای و مراکز متعددی وجود دارد. از مهمترین خیابان این بخش می توان به بلوار آزادی اشاره کرد که به دلیل قرار گیری دانشگاه، این خیابان دارای شرایطی ویژه است. وجود رستوران، فست فود، کافی شاپ و مراکز متعدد دیگری که همگی گرد این دانشگاه جمع شده اند، خیابان آزادی را به یکی از پر رونق ترین خیابان های غرب بلوار ارم تبدیل کرده است. بر روی نقشه بلوار ارم کرج به راحتی می توانید هم موقعیت مکانی دانشگاه را ببینید و هم امکانات متعددی که به واسطه آن در خیابان آزادی و کوچه و خیابان های همجوارش وجود دارد.

دیگر خیابان غرب بلوار ارم، خیابان ولیعصر بوده که بر روی نقشه بلوار ارم کرج به راحتی قابل مشاهده است. این خیابان موازی بلوار ارم واقع شده و دارای امکانات متعددی چون مراکز خرید گوناگون، مغازه های مختلف، مسجد و ... است. خیابان فرهنگ نیز به دلیل وجود بیمارستان ثارالله توجه بسیاری از مردم را به سمت خود جلب کرده است.

همانطور که بر روی نقشه بلوار ارم کرج به راحتی مشاهده می شود، غرب این بلوار خیابان های متعددی وجود دارد که با تقاطع های متعدد به یکدیگر متصل می شود و به دلیل وسعتی که دارند، یافتن مسیر اصلی ما بین آنها راحت نیست و باید در صورت عدم آشنایی با این بخش از نقشه بلوار ارم مهرشهر کرج استفاده کنید. همچنین اگر قصد خرید و فروش آپارتمان در بلوار ارم مهرشهر کرج را دارید می توانید با بررسی نقشه این بلوار، مراکز رفاهی، بهداشتی و درمانی، تجاری و... را یافته و مطلع شوید ملک مورد نظرتان تا چه میزان از این مراکز فاصله دارد.

ویژگی های شرق بلوار ارم چیست؟

اما از غرب بلوار ارم که بگذریم، شرق این بلوار نیز دارای شرایطی بسیار ویژه ای است. اگر نگاهی به نقشه بلوار ارم کرج بیاندازید خواهید دید که در بخش شمال شرقی این بلوار، بخش وسیعی با رنگ سبز نشان داده شده است. این بخش همان باغ سیب مهرشهر کرج است که به دلایل متعدد دارای شهرت بسیاری است. این باغ 340 هکتار وسعت دارد و پیش از انقلاب 57 ساخته شده است. در واقع عامل اصلی پاکی و لطافت هوای مهرشهر را می توان همین باغ سیب دانست که توانسته شرایط آب و هوایی فوق العاده ای در این شهر حاکم کند. به برای خصوص جنوب این باغ که بلوار شهرداری قرار گرفته است.

بلوار شهرداری دومین بلوار معروف این شهر است. بر روی نقشه بلوار ارم مهرشهر کرج خواهید دید که بلوار شهرداری از جنوبِ باغ سیب آغاز و به صورت مورب در جنوب خود به بلوار ارم منتهی می شود. اما دلیل این معروفیت چیست؟ یکی از مهمترین دلایل علاقه مندی مردم به بلوار شهرداری که گاها با نام بلوار چهارباندی نیز خوانده می شود، این است که این بلوار به دلیل نزدیکی به باغ سیب، آب و هوای فوق العاده و ساختمان ها و ویلاهای لوکس و مرفه نشین، توانسته بسیاری از تهرانی ها را به سمت خود جذب کند. چه چیز بهتر از این که از میان دود و دم تهران به شهری مهاجرت کنی که هیچ چیز کم از شمال شهر تهران ندارد؟

وقتی از باغ سیب به سمت جنوب می آید، بلواری با چهار باند، فضای سبز زیبا، مهندسی شهری مدرن و... را مشاهده می کنید که ماشین های لوکس و مدل بالا در آن تردد می کنند. اطراف این بلوار نیز پر شده است از مغازه ها، رستوران ها و مراکز تجاری متعدد که به راحتی نیازهای ساکنین آن را برطرف می کند. به همین دلیل است که خرید و فروش آپارتمان در مهرشهر کرج، بیشتر در بلوار شهرداری انجام می شود.

به نقشه بلوار ارم مهرشهر نگاه کنید. در جنوب بلوار شهرداری و شرق بلوار ارم، زمینی وسیع به چشم می خورد که بر روی آن نام کاخ شمس نوشته شده است. این کاخ متعلق به خواهر آخرین شاه ایران است که در مهرشهر کرج ساخته شده تا وی در آن ساکن شود و از آب و هوا و طبیعت آن منطقه بهره مند گردد.

همچنین در جوار این کاخ خیابان گلستان یکم قرار گرفته است که شیک ترین ویلاهای مهرشهر را در آن می توان یافت. ویلاهایی مدرن و امروزی با معماری فوق العاده و زیبا و که البته باید بگوییم این ویلاها قیمت های بالایی دارند.

قیمت آپارتمان در مهرشهر کرج

به طور کلی قیمت آپارتمان در مهرشهر کرج، متری 5 میلیون تومان است که با توجه به این که در کدام بخش از این شهر قرار گرفته باشند، بسیار متفاوت است. گاه املاکی را می توان یافت که متری 2 میلیون تومان برای فروش گذاشته شده اند و گاه آپارتمان هایی متری 8 میلیونی نیز به چشم می خورند.

در نهایت باید بگوییم اگر قصد خرید و فروش آپارتمان در مهرشهر را دارید بهتر است به نقشه بلوار ارم کرج توجه کنید، خیابان هایش را بشناسید و مراکز رفاهی آن را مورد توجه قرار دهید و در نهایت با مراجعه به سایت ساکنین بهتری املاک این شهر را بیابید.

منبع وبلاگ ساکنین

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.