ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

مهرشهر کرج کجاست

اگر قصد خرید خانه را داشته باشید حتما اولین سوالی که برایتان پیش می آید این است که با بودجه ای که دارید چه خانه ای نصیبتان خواهد شد. برای پاسخ به این پرسش لازم است ابتدا تصمیم بگیرید می خواهید در چه محله ای زندگی کنید. محله ای مرفه نشین مد نظرتان است یا اگر متوسط یا ضعیف هم باشد مانعی ندارد؟ آیا برایتان مهم است آب و هوا و آرامش محله مورد نظر در چه سطحی باشد؟ یا دوری و نزدیکی به مرکز شهر چطور؟ آیا اهمیت دارد؟
در این گزارش تصمیم داریم تا شما را با یکی از بهترین مناطق نزدیک تهران یعنی مهرشهر کرج آشنا کنیم و بگوییم با چه مقدار پول می توان در مهرشهر خانه خرید.
مهرشهر کرج کجاست
مهرشهر تا مرکز شهر کرج 16 کیلومتر فاصله دارد و منطقه 4 و 12 این شهر را تشکیل داده است. این شهر که در غرب کرج واقع شده است و از سال 72 بخشی از شهر کرج به حساب می آید. مهرشهر تا پیش از آن جدا از شهر کرج محاسبه می شد.
چگونه به مهرشهر برویم
کافی است به اتوبان تهران – کرج وارد شوید و پس از گذشتن از خروجی کرج توجهتان را به تابلوها جلب کنید. چند دقیقه ای نمی گذرد که تابلوی مهرشهر به چشمتان می آید و پس از آن که وارد خروجی مهرشهر شدید، راه ها شما را به سمت بلوار ارم راهنمایی می کنند.
از طرف دیگر می توانید با مترو به سمت کرج رفته و از آنجا با کمک یک تاکسی خود را به مهرشهر برسانید.
مهمترین بلوارهای مهرشهر کدامند
بلوار ارم که همان ابتدای ورود به مهرشهر به سمت آن می روید، بلواری دوازده کیلومتری است که شمال و جنوب مهرشهر را به یکدیگر وصل می کند. شمال این بلوار منطقه 4 و جنوب آن منطقه 12 شهرداری کرج را تشکیل می دهد.

سمت راست این بلوار خیابان های متعددی قرار گرفته است که می توان از خیابان های امیر کبیر، آزادی، ولیعصر و… نام برد.
شرق این بلوار نیز، بلوار شهرداری یا همان بلوار چهارباندی قرار گرفته است که بخشی مرفه نشین و لوکس به حساب می آید. شمال بلوار شهرداری باغ سیبی قدیمی و بزرگ قرار دارد که کمک بسیاری به خنکی و تمیزی هوای این منطقه کرده است. این باغ با مسافت 350 هکتار از مهمترین باغات استان البرز به حساب می آید. جنوب بلوار شهرداری نیز به کاخ مروارید که مربوط به دوران پهلوی و متعلق به شمس پهلوی است قرار گرفته که از جاذبه های گردشگری مهرشهر به حساب می آید. اگر قصد خرید آپارتمان در مهرشهر را دارید، حتما بلوار شهرداری را مد نظر قرار دهید.
بلوار شهرداری، شیک و مرفه
همان طور که گفتیم این بلوار از زیباترین و لوکس ترین بخش های مهرشهر به حساب می آید. اگر برای بار اول وارد این بلوار شوید، زیبایی آن شما را متعجب خواهد کرد. بلواری عریض و چهار باندی با درختانی سر به فلک کشیده و همیشه سبز که یادی از خیابان ولیعصر تهران را با خود به همراه دارد.
از ویژگی های این بلوار باید به امکانات متعدد آن اشاره کرد. شاید بتوان گفت هر آنچه لازمه زندگی است در این بلوار وجود دارد. انواع مغازه ها، رستوران ها، مراکز تجازی و خدماتی و… همه و همه زندگی در این شهر و این بلوار را با راحتی همراه کرده است. شاید عجیب باشد اگر بگوییم معروف ترین برند های اروپایی در این بلوار نمایندگی دارند و خیال مردم را از بابت خرید راحت کرده اند
.
آزادی ویژگی برجسته مهرشهر
مهرشهر کرج از آزادترین مناطق ایران به حساب می آید. کافی صبح های زود سری به بلوار شهرداری بزنید، آن وقت است که خواهید دید زنان و مردان ساکن این شهر با پوشش هایی نسبتا آزاد به این بلوار آمده و ورزش می کنند. اتفاقی که شاید تنها در بخش هایی از شمال شهر تهران بتوان مشاهده کرد. آزادی های موجود در این شهر این امکان را به شهروندانش داده است بدون دغدغه پوشش به ورزش بپردازند و آرامش داشته باشند. از طرف دیگر غروب ها این بلوار پاتوق مردمی است که در کافه ها و رستوران هایش گرد هم جمع شده اند و ساعاتی خوش را سپری می کنند.
یکی دیگر از دلایل آزادی در مهرشهر این است که خانه های این شهر به دلیل داشتن حریم سه متری با خانه های مجاور، محل هایی بسیار مناسب برای دورهمی های دوستانه و خانوادگی به حساب می آیند و مزاحمتی برای ساکنین خانه های دیگر ایجاد نمی کنند. به همین دلیل این شهر با این دورهمی ها عجین شده است که هنگام برگذاری آن هیچ مزاحمتی پیش نمی آید و ساکنین این شهر در کمال آرامش زندگی می کنند.
با چه میزان پول می توان در مهرشهر خانه خرید
پاسخ دقیق به این سوال کمی سخت است زیرا خانه های مهرشهر هم مانند مناطق دیگر بر اساس امکانات و ویژگی هایی که دارند، قیمت گذاری می شوند. قیمت خانه در مهرشهر بستگی به امکانات، منطقه ای که خانه در آن قرار گرفته ، سن بنا، متریال و نوع ساخت آن دارد. اما به طور کلی می توان گفت برای خرید آپارتمان در مهرشهر نیاز به حداقل متری دو میلیون تومان بودجه دارید. یعنی قیمت خانه های مهرشهر از متری دو میلیون تومان آغاز و تا متری بیش از هشت میلیون تومان پیش می رود. البته لازم است بگوییم قیمت ویلا در مهرشهر بر اساس متراژ زمین تعیین می شود
.حرف پایانی
باید بگوییم اگر قصد خرید آپاتمان در مهرشهر را دارید بهتر است به سایت ساکنین مراجعه کنید و با دیدن آگهی های موجود در این سایت، بهترین خانه ها را بیابید، عکس هایشان را ببینید و بدون واسطه با مالک آن در ارتباط باشید. در واقع باید بگوییم در صورتی که ملک مورد توجه خود را در سایت ساکنین بیابید نیازی به پرداخت حق مشاوره نداشته و رایگان معامله خواهید کرد
منبع وبلاگ ساکنین

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.