ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

بهشت ویلاهای تهران

به گزارش ساختمان هفت یادش به خیر! زمانی خانه هایمان به معنای واقعی خود، خانه بود. سکوت، آرامش، زیبایی همراه با حیاطی سر سبز که صبح ها با صدای کبوترهای یاکریم آن از خواب بیدار می شدیم. در زمانی نه چندان دور که زندگی هایمان در آپارتمان های تو در تو و چسبیده به هم خلاصه نمی شد، خانه معنایی دیگر داشت. در آن خانه ها بوی نم باران با صدای پرندگان، سمفونی هر روزه ساکنان بود و پنجره های همیشه باز، یاد زیبایی حیاط خانه در بهار و پاییز را با خود به همراه داشت.

اما امروزه زندگی هایمان عوض شده است. گاه فکر می کنم این آپارتمان هایی که هیچ روح و معنایی ندارند، ما را چون زندانیانی محبوس مجبور کرده اند آنها را بپذیریم و بخریم و در آنها زندگی کنیم.

زمانی از هر کجای تهران نگاه می کردیم قله سرفراز دماوند چشممان را نوازش می داد و از بزرگی و ابهت آن بود که به داشتنش افتخار می کردیم اما اکنون تا چشم کار می کند ساختمان های سیمانی نه چندان زیبایی را می بینیم که فضای شهریمان را تنگ و نفس گیر کرده اند.

آیا هنوز هم می توان در این تهران شلوغ که برج هایش راه دیدن آسمان را هم از ما گرفته است، خانه ای ویلایی و زیبا یافت که زندگی کردن را به معنای واقعی آن آموخته باشد؟ آیا می توان در بین شلوغی این شهر آرامشی از جنس طبیعت و سرزندگی پیدا کرد؟

باید بگوییم بله می توان. هنوز هم خیابان هایی در تهران وجود دارند که خانه های ویلایی و زیبایی را در خود جای داده که در عین مدرن بودن، یادی از گذشته نه چندان دور تهران را با خود به همراه دارند.

می خواهیم در این گزارش شما را با این خیابان ها آشنا کنیم تا اگر به سرتان زد از زندگی در برج و آپارتمان دوری کنید و برای خرید خانه های ویلایی در تهران و تغییر محل زندگی خود اقدامی کنید، این تغییر و تحول را با اطلاعات و آگاهی کامل انجام دهید تا از نتیجه آن راضی باشید .

شهرک غرب است و خانه های ویلاییش

شهرک غرب یکی از محله های تهران بوده که بخش هایی از آن را خانه ها ویلایی بسیار زیبا و در عین حال مدرن تشکیل داده است و سبک زندگی متفاوتی را در آن می توان مشاهده کرد. خانه های ویلایی شهرک غرب دارای شهرتی بسیار است. زیرا در بین شلوغی تهران، محیطی آرام و امن را برای ساکنان خود به ارمغان آورده است.

شهرک غرب که نام دیگر آن شهرک قدس است، دارای 6 فاز بوده که بیشترین منازل ویلایی این شهرک در فازهای، 1 ، 2، 3، 6 قرار گرفته اند. فاز یک این شهرک را می توان یکی از دنج ترین و آرام تر بخش تهران نامید که امنیت و آرامش از مهمترین ویژگی های این بخش به شمار می رود. اگر قصد رهن و اجاره خانه ویلایی در شهرک غرب را دارید، این فازها را به شما پیشنهاد می دهیم.

آب و هوای شهرک غرب

شهرک غرب یکی از بهترین شرایط برای زندگی خانواده ها را فراهم کرده و دارای آب و هوایی مناسب است . این شهرک به دلیل وزش دائمی باد که از غرب به سمت شرق تهران می وزد و همواره منجر به پالایش هوا شده و انبوه پارک ها و کوه های اطراف نیز باعث خوش آب و هوا شدن این منطقه گردیده است. از طرف دیگر این شهرک از لحاظ فرهنگی نیز غنی بوده و محیطی مناسب را برای زندگیتان ایجاد کرده است.

مرزبندی شهرک غرب

اگر بخواهید مختصات این شهرک را بدانید باید بگوییم شهرک غرب از شمال به بزرگراه نیایش و از جنوب به بزرگراه حکیم رسیده و از شرق به بزرگراه چمران و از غرب نیز به اتوبان یادگار امام منتهی می شود. این نوع دسترسی به اتوبان های تهران باعث شده است این شهرک تقریبا عاری از ترافیک باشد و رفت و آمد در آن به راحتی انجام گیرد.

خیابان های ویلایی شهرک غرب

خیابان هایی که در فاز های 1، 2، 3 و 6 قرار دارند نزدیک به 60 درصد ویلایی نشین هستند. مهمترین خیابان فاز یک خیابان ایران زمین بوده که گذر اردیبهشت معروفت ترین بخش این خیابان است. خانه های ویلایی ایران زمین از معروف ترین و بهترین خانه های شهرک به حساب می آید.

همچنین خیابان هایی چون خوارزم، مهستان، گلستان شمالی، گلستان جنوبی، هرمزان، فلامک، درختی، گل افشان و چندین و چند خیابان دیگر نیز از مهمترین خیابان شهرک غرب بوده که بخش های از آن را خانه های ویلایی تشکیل می دهند.

قیمت خانه های ویلایی در شهرک غرب

قیمت خانه های ویلایی شهرک غرب بسیار متغیر است. این تفاوت قیمت بستگی به خیابان، محله، امکانات، مساحت زمین، سن ساختمان و … است که اختلاف قیمت بسیار زیادی میان آنها ایجاد کرده است. این را باید بدانیم که شهرک غرب طیف گسترده ای از قیمت ها را شامل می شود . گاه خانه های ویلایی این شهرک با قیمت متری 15 میلیون فروخته می شود و گاه این قیمت به متری 46 میلیون تومان نیز می رسد. البته لازم به ذکر است که غالب خانه های ویلایی بین 19 تا 27 میلیون تومان متغیر است.

امکانات شهرک غرب

این شهرک را می توان شهرکی با امکانات کافی زندگی دانست. در واقع وجود چندین بیمارستان، مجتمع های تجاری بزرگ ، مدارس متعدد و ایستگاه مترو همگی امکاناتی است که این شهرک را به یکی از پر طرفدار ترین محله های تهران تبدیل کرده است.

حال اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که برای خرید خانه ویلایی در تهران مشتاق هستید، پیشنهاد می دهیم به سایت ساکنین مراجعه کنید و بهترین خانه های ویلایی تهران را با اطلاعات کامل و عکس های متعدد مشاهده کنید.

سایت ساکنین به شما این امکان را می دهد که مطابق بودجه خود بهترین خانه های موجود را ببینید و در نهایت با بررسی اطلاعات موجود بهترین انتخاب را داشته باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.