ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

از آگهی تا فروش تنها یک گام فاصله است

به گزارش 

این روزها همه چیز اینترنتی شده است. یادش بخیر زمانی برای خرید هر وسیله ای تا بازار تهران می رفتیم و ساعت ها در آن شلوغی حجره به حجره می گشتیم تا بلکه آنچه می خواهیم چشممان با بگیرد و بخریم و صاحب آن شویم.

زمانی برای پیدا کردن شغل مورد نظرمان، صبح زود به دکه روزنامه فروشی مراجعه می کردیم و روزنامه همشهری می خریدیم. به تمام اگهی ها یک به یک زنگ می زدیم و قرار مصاحبه می گذاشتیم و آخر سر هم تا برسیم به شرکت مورد نظر، فردی زودتر از ما خودش را به آنجا رسانده بود و شغل مورد نظرمان را صاحب شده بود.

زمانی برای خرید خانه بنگاه به بنگاه سرک می کشیدیم و روزی ده دوازده تا خانه را بازدید می کردیم و ساعت ها پای حرف مشاورین املاک می نشستیم و آخر سر هم خسته و ناامید از یافتن ملک مورد نظر خود، به خانه باز می گشتیم.

اما این روزها گذشت و روزگار عوض شد. اکنون با جست و جوی چند دقیقه ای در اینترنت هر چه را که بخواهیم پیدا می کنیم و می خریم و درب منزل تحویل می گیریم.

برای استخدام رزومه خود را ایمیل می کنیم و این کارفرما است که با ما تماس می گیرد و ما را به مصاحبه کاری دعوت می کند.

برای خرید خانه کافی است اطلاعات مورد نظرمان از قبیل متراژ، قیمت، محل، طبقه و... را در دنیای بی حد و حصر اینترنت جست و جو کنیم تا به راحتی آن را بیابیم.

دنیایتان را عوض کنید

نمی دانم شما تا چه اندازه با دنیای جدید فناوری ارتباطات و اطلاعات آشنا هستید اما این را خوب می دانم اگر از دسته افرادی باشید که در مقابل رشد موج جدید تمدن ایستاده و تغییرات را نپذیرفته باشید، قطعا به دردسر خواهید افتاد. این روزها دیگر نمی شود مانند سال های گذشته در جهانی فاقد فناوری ارتباطات و اطلاعات زیست وقتی تمامی دنیا مسیری را برای تغییر برگزیده است که از دروازه فناوری ارتباطی و اطلاعاتی می گذرد.

بخواهیم یا نخواهیم ما نیز در این دنیا زندگی می کنیم و باید همسو با آن گام برداریم که این اتفاق قطعا به سود ما است و زندگی راحت تر راه برایمان به ارمغان خواهد آورد. دیگر نیاز نیست ساعت ها در این ترافیک و هوای نه چندان پاک به دنبال ملک مورد نظر، شهر را زیر پای بگذاریم و وقت و عمر خود را هدر بدهیم.

این روزها اگر بخواهید منزل خود را بفروشید یا اجاره دهید دیگر لازم نیست بنگاه به بنگاه سر بزنید ساعت ها وقت بگذارید و اطلاعات منزل خود را یک به یک برای مشاورین املاک توضیح دهید.

دیگر لازم نیست به دفاتر اگهی روزنامه مراجعه کرده و با برای درج آگهی ملک خود مبلغی را پرداخت کنید .

دیگر لازم نیست برای حق فروش درصدی را به فرد واسط بدهید. این روزها فروشنده و خریدار بی هیچ واسطه ای با هم در ارتباط هستند. می پرسید چگونه؟ خواهم گفت...

 

فروش خانه، به راحتی آب خوردن

تنها کافی است تا دیوار بین خود و دنیای بزرگ اینترنت را خراب کنید و وارد سایت ساکنین شوید و به بخشثبت اگهی رایگان املاک رفته و اگهی تبلیغاتی منزل خود را در سایت ساکنین قرار دهید تا بدون واسطه با مردمی که خواهان منزل شما هستند ارتباط برقرار کنید.

حال از مزایای این نوع اگهی در سایت ساکنین می گویم. شما می توانید 14 عکس از منزل خود تهیه کرده و به اگهی خود که در سایت قرار داده اید اضافه کنید، این عکس ها به خریدار این امکان را می دهد تا کاملا با منزل شما آشنا شده و ویژگی های آن را دقیق ببیند . البته این را هم بگویم این کمک را هم می کند که خریدار ابتدا عکس ها را ببیند و در صورت پسند اولیه به منزل شما مراجعه کند . همین امر باعث می شود وقت شما کمتر درگیر خریدارانی شوید که روزانه ساعتها به منزل شما می آیند و گاها بدون این که علاقه به خانه نشان دهند آنجا را ترک می کنند.

مورد بعدی ثبت اگهی ملک رایگان است. شما می توانید کاملا رایگان اطلاعات، عکس ها و یا حتی فیلمی از ملک مورد نظر خود در سایت قرار دهید و ملک خود را به راحتی بفروشید

غالبا پیش می آید که اگر در روزنامه ثبت آگهی ملک داشته باشید، این اگهی در میان سایر اگهی ها گم شده و به چشم خریدار نیاید اما شما می توانید با پرداخت مبلغ اندکی آن هم به صورت اینترنتی، ثبت اگهی فروش ملک خود را به طور ویژه انجام دهید. به این معنی که این اگهی در بخش ویژه و به صورت جداگانه به خریداران نشان داده می شود.

پس همین حالا تصمیم بگیرید و وارد دنیایی شوید که مسیر زندگیتان را بسیار بسیار لذت بخش تر و آرام تر از گذشته خواهد کرد. به سایت ساکنین بروید و اگر خریدار هستید با انتخاب ویژگی های منزل مورد نظر خود، بهترین اگهی ها با مناسب ترین قیمت ها را بیابید و اگر فروشنده اید، اطلاعات منزل به همراه عکس و یا فیلم را در سایت قرار دهید و بدون واسطه و به راحتی با خریداران واقعی ارتباط بر قرار کنید.

یادتان نرود، زندگی راحت حق همه شما است، خود را از این حق محروم نکنید...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.