ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

اوضاع ساخت و ساز و مسکن

ایرج رهبر، عضو هیات مدیره  انجمن انبوه سازان  در گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین گفت:«با توجه به گزارش های رسمی مراکز آماری کشور، رشد صنعت ساختمانی منفی بوده است. در واقع روندی افزایشی در ساخت و ساز نداشته ایم. شاید در مقطعی، نسبت به ماه گذشته  رشد بیشتری به ثبت رسیده باشد، اما این طور نیست که در سال جاری با رشد صنعت ساختمانی در کشور رو به رو باشیم.»

او ادامه داد:« به همین دلیل هم نمی توان پیش بینی کرد که در نیمه دوم سال، رشد صنعت ساختمان چگونه خواهد بود. رشد در حالتی پیش می آید که برای آن برنامه ریزی صورت گرفته و  یا تغییراتی در برنامه ها ایجاد شده باشد.»

عضو هیات مدیره انجمن انبوه سازان افزود:« اگر به صورت گذشته خود به خود بخواهد این رشد اتفاق بیافتد تنها به دلیل فشار انباشته تقاضا می تواند رشد ایجاد شود.»

رهبر عنوان کرد:«چندین سال است که با رکود مواجه هستیم و در همین حال کسانی که منتظر تغییرات در قیمت مسکن هستند، اگر شاهد باشند که تغییری فعلا پیش نمی آید شاید مجدد برای خرید اقدام کنند.»

او بیان کرد:« برای رونق در بخش ساخت و ساز و خروج از رکود مسکن لازم است طرح هایی که ارائه شده،به سرعت اجرایی شود تا شاید تغییر در صنعت ساختمان باشیم.»

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.