ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

گران ترین مناطق جغرافیایی تهران در فروش خانه

به گزارش وبلاگ ارائه خدمات املاک لوکس 

برای فروش خانه در هر شهر کوچک و بزرگ عموما مناطق جغرافیایی خاصی وجود دارند که بسیاری از خریداران ترجیح می دهند که در این مناطق خانه بخرند و خریداران ملک مناطق خوب را بیشتر از بقیه مناطق ترجیح می دهند. در تهران نیز مناطق جغرافیایی که طرفداران زیاد خرید دارد مشخص و واضح بوده که البته این مناطق پرطرفدار قیمت بالایی برای فروش خانه های مختلف دارند.

عموما مناطق یک تا پنج تهران برای خرید خانه با استقبال بیشتری مواجه هستند و همین طور برای رهن و اجاره بسیاری از افراد این مناطق را ترجیح می دهند و با توجه به قیمت بالایی که برای خرید و رهن و اجاره نیاز است و بودجه کافی برای انجام معاملات ملکی در این مناطق به هر حال اجتناب ناپذیر می باشد.

تعداد فروش انواع بنا و ساختمان مسکونی در مناطق مختلف تهران به شکل های مختلف در مورد خانه های گران قیمت تر کاهش داشته است و بازار مسکن دچار رکود شده و این امر در شهرهای بزرگ مانند تهران نیز صدق می کند.

برای خرید مناسب خانه در شکل های آپارتمانی و ویلایی در مناطق گران قیمت با توجه به نوع سازه و نوع مصالح کاربردی و همین طور سال ساخت خانه یا نوساز بودن آن می توان قیمت های مختلفی را برای خرید و فروش در نظر گرفت و عموما این قیمت ها برای هر متر مربع بالاتر از سایر مناطق با این ویژگی ها می باشند.

کلمات کلیدی: نوع سازه، نوع مصالح، خرید و فروش، خرید خانه، زیربنای مسکونی، بازار مسکن، رهن و اجاره، معاملات ملکی، خرید املاک، مناطق گران قیمت، خرید و فروش املاک، متقاضیان خرید املاک

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.