ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

راه حلی برای انتقال واحدهای مسکن مهر بدون متقاضی

 یکی از اهداف دولت براای ساخت و ساز واحدهای مسکونی مسکن مهر خانه دار شدن بسیاری از اقشار جامعه با درآمد پایین بود. ساخت و ساز واحدهای مسکونی با تعداد واحدهای زیاد در تمام شهرها یکی از اقدامات دولت برای خرید این واحدهای مسکونی توسط افراد با درآمد پایین بود.

ساخت واحدهای مسکونی مهر به دلیل ساخته شدن در حاشیه شهرها و نبود امکانات کافی متقاضیان چندانی ندارد. دولت به منظور خالی نماندن واحدهای مسکونی مسکن مهر راه حل های مختلفی را در نظر گرفت. یکی از راه حل های دولت برای خالی نماندن واحدهای مسکونی تبدیل این واحدها به واحدهای حمایتی می باشد.

در حال حاضر در استان گیلان و شهرهایی از جمله رودبار و منجیل 39 هزار و 116 واحد مسکونی مهر به واحد های حمایتی تبدیل شده است.

یکی از راه های رونق بازار مسکن و خرید و فروش واحد های مسکونی که متقاضیان چندانی ندارد واگذاری این واحدهای مسکونی است. با رونق بازار و خرید و فروش واحدهای مجتمع مسکن مهر در شهرهای مختلف بخشی از سرمایه دولت بازگردانده خواهد شد. و از این طریق می تواند به ساخت و ساز آپارتمان هایی با امکانات خوب بپردازد.

با واگذاری واحدهای مسکن مهر بدون متقاضی به واحدهای اجتماعی بازار صنعت اشتغال و خرید و فروش مسکن مجددا رونق خواهد گرفت. با رونق ساخت و ساز بخشی از مهم ترین هدف دولت که بخش صنعت مسکن و اشتغال است رنگ و بویی تازه به خود می گیرد.

برای تکمیل واحدهای مسکن مهرهزینه های زیادی انجام گرفته است. توسعه زیر ساخت های مسکن مهر می تواند تا حدود زیادی مشکلات ساخت و ساز واحدهای مسکونی این پروژه عظیم را کاهش دهد.

کلمات کلیدی: سرمایه دولت، رونق بازار مسکن، خرید و فروش واحدهای مسکونی، واحدهای حمایتی، واحدهای اجتماعی، صنعت مسکن، اهداف دولت، زیر ساخت های مسکن مهر

منبع خبر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.