ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

قیمت گران در خانه های نوساز


در مورد قیمت گذاری برای خانه های مختلف از واحدهای مسکونی آپارتمانی تا خانه های ویلایی قدمت خانه و  یکی از عوامل اصلی و تاثیرگذار بر قیمت نهایی برای خرید و فروش و معاملات مسکن می باشد.

هر اندازه که خانه ای نوساز باشد و قدمت کمتری داشته باشد در نهایت با قیمتی بالاتر نسبت به خانه ای با شرایط مشابه ولی قدیمی تر فروخته می شود.

البته عوامل متعددی برای تعیین قیمت فروش خانه وجود دارد که می توان از میان آنها به منطقه مورد نظر برای خرید خانه، متراژ خانه مورد نظر و میزان لوکس و مجلل بودن واحد مسکونی در نظر گرفته شده اشاره کرد و در این بین نمی توان از قدمت خانه و نوساز بودن آنها غفلت نمود.

خانه های نوساز با امکانات بیشتر و بهتر و تجهیزات مناسب تر و لوکس تر طبیعتا دارای قیمتی بالاتر برای معامله می باشند و نسبت به انواع خانه های نوساز معمولی نیز قیمتی بالاتر دارند و هرچه که قدمت خانه ای کمتر باشد در نهایت قیمتی بیشتر دارد.

خانه های گران قیمت نوساز عموما در قسمت های شمالی و مناطق شهری لوکس واقع شده اند و از این جهت قدرت خرید بسیاری از افراد برای تهیه آنها کفایت نمی کند.

کلمات کلیدی: خانه های گران قیمت، خانه های نوساز، انواع خانه های نوساز، قدمت خانه، قیمت فروش خانه، فروش خانه، متراژ خانه، خرید خانه، واخد مسکونی مجلل، خانه های مختلف، معاملات مسکن، خانه ویلایی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.