ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

قیمت گذاری فروش خانه با تورم


در چند سال اخیر با وجود نرخی از تورم بالا که وجود داشت می توان شاهد قیمت های بالا برای معاملات صورت گرفته در زمینه خرید و فروش و معاملات مسکن بود و این امر باعث شد که تحرک در بازار معاملات مسکن از رونق افتاده و بی تحرکی زیادی در این بازار مشاهده گردد.

ایجاد حالت سکون و رکود در بازار مسکن سبب شد که بسیاری از خریداران مسکن بتوانند پیشنهاد قیمت خوبی را برای خرید از طرف خریداران و مالکان داشته باشند. از این رو با ثابت ماندن قیمت خانه به شکلی مناسب می توان انتظار این را داشت که شاید حرکتی در این بازار برای معاملات دیده شود.

هر خانه ای با امکانات مشخصی که دارد دارای قیمتی متمایز و مشخص می باشد و برای خانه های خوب و لوکس قیمتی بالاتر در معاملات مسکن در نظر گرفته می شود.

اگر تورم اقتصادی در سایر زمینه های اقتصادی وجود نداشته باشد تورم در قیمت مسکن نیز وجود نخواهد داشت و اگر نرخ تورم بالا نباشد قیمت مسکن نیز بالا نمی رود و ثبات مناسبی در بازار قیمت مسکن مشاهده می گردد.

به هر حال افزایش قیمت در زمینه مسکن و خانه وجود نخواهد داشت و اگر هم افزایشی در این زمینه به وجود بیاید این افزایش با شیب ملایم در حد نرخ تورم می باشد.

کلمات کلیدی: افزایش قیمت مسکن، قیمت مسکن، خانه های خوب، خانه های لوکس، معاملات مسکن، خریداران و مالکان، خریداران مسکن، سکون در بازار مسکن، قیمت خانه، بازار معاملات مسکن، تحرک بازار مسکن

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.