ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

نیاز جمعیت جوان به مسکن


جوانان از جمله اقشاری از جامعه می باشند که به عنوان خانه اولی ها در اکثریت بالایی نیاز به تامین مسکن دارند و در این بین به دلیل بالا بودن قیمت خانه برای خرید و کاهش قدرت اقتصادی برای خرید خانه عموما این امر با کندی صورت می گیرد و یا اقدامی در این مورد انجام نمی شود.

در مورد وام مسکن اعطا شده توسط بانک مسکن با توجه به بالا بودن سود وام های بانکی که برای خرید مسکن ارائه می شود متقاضیان کمتری برای گرفتن این وام ها اقدام می نمایند از این رو بسیاری از متقاضیان خرید خانه ترجیح بر اجاره نشینی به جای خرید خانه دارند.

کنترل قیمت مسکن و همین طور ایجاد تحرک در بازار مسکن ممکن است سبب بهبود اوضاع این بازار گردد و در نهایت بتوان برای ایجاد رونق بازار تلاش نمود.

اگر گرانی کاذب و قیمت بالای کاذب برای خانه و مسکن ایجاد نشود و به وجود نیاید در نهایت می توان خانه ای با شرایط مناسب و قیمتی مناسب داشت که در نهایت با ارائه مناسب و توزیع مسکن با قیمتی خوب عرضه و تقاضا متعادل می شود و در نهایت می توان متقاضیان بیشتری را برای خرید خانه در نظر داشت.

کلمات کلیدی: قیمت کاذب خانه، خانه و مسکن، توزیع مسکن، خرید خانه، بازار مسکن، کنترل قیمت مسکن، تحرک بازار مسکن، متقاضیان خرید خانه، وام های بانکی، خانه اولی ها، تامین مسکن، قدرت خرید خانه

منبع خبر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.