ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

روند حرکت بازار مسکن


با توجه به بحث انتخابات بسیاری از مالکان خرید و فروش املاک خود را متوقف کرده بودند تا اگر پس از انتخابات تغییری در مورد بازار مسکن صورت بگیرد دچار ضرر و زیان نشوند. اگرچه که خرید و فروش املاک با قیمت های متوسط و آپارتمان های معمولی با بودجه مناسب ادامه دارد و این خود یکی از دلایل تحرک این بازار می باشد.

البته با توجه به نظرات کارشناسی که صورت گرفته است و بررسی های انجام شده در این خصوص گفته می شود که اگرچه تحرک خیلی زیادی در بازار مسکن مشاهده نمی شود اما بازگشت بازار مسکن به حالت سکون و راکد شدن مانند قبل منتفی است.

نشانه هایی برای خارج شدن از رکود و تحرک پیدا کردن بازار مسکن در حال حاضر مشاهده می شود که این علائم نشان دهنده این است که بازار مسکن هرگز به حالت قبلی و رکود خود باز نمی گردد.

با توجه به این مورد که پیش بینی می شود بازار مسکن تحرک خود را باز خواهد یافت و افزایش خیلی محسوسی در قیمت خانه و خرید و فروش ایجاد نشود و نوسانات جزیی در برخی از مناطق وجود داشته باشد می توان آینده بازار مسکن را روشن ارزیابی کرد.

کلمات کلیدی: بازار مسکن، قیمت خانه، خرید و فروش، آینده بازار مسکن، تحرک بازار مسکن، خرید و فروش املاک، آپارتمان های معمولی، فروش املاک، بازار مسکن، تغییر بازار مسکن، قیمت خانه، رکود بازار مسکن

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.