ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

خرید خانه و ملک در نیاوران تهران

 

منطقه نیاوران یکی از مناطق خوب تهران و منطقه ای شمالی به شمار می آید که از جهات مختلف به خیابان های گوناگون منتهی می شود و از ویژگی های این خیابان نظم بندی درست و منظم این خیابان می باشد به طوری که به راحتی می توان نظم و اصول شهرسازی را در این منطقه به راحتی مشاهده کرد.

نیاوران یکی از مناطق مسکونی خوش آب و هوا می باشد که می توان آن را مانند سایر خیابان های شمالی و گران تهران برای خرید خانه و خرید ملک در نظر گرفت و قیمت زمین نیز در این منطقه بالا می باشد و برای خرید آپارتمان و املاک دیگر در آن می توان برای هر متر مربع قیمتی برابر با 5،000،000 تومان تا 35،000،000 تومان را برآورد کرد و به دلیل بالا بودن قیمت زمین در این منطقه در نهایت ساخت و ساز دارای هزینه ای بالا بوده و قیمت آپارتمان و یا هر ملک مسکونی در آن بالا می باشد.

منطقه نیاوران دارای ساختار ویژه ای از نظر معماری می باشد و یکی از سردترین مناطق از نظر آب و هوا در تهران قلمداد می شود. انواع املاک لوکس و آپارتمان های لوکس در این منطقه ساخته شده اند و می توان تنوع طرح های معماری را در آپارتمان های مختلف این منطقه مشاهده کرد.

منطقه نیاوران از جهات مختلف با قیمت های مختلفی از تهران در ارتباط می باشد و به فرمانیه و دربند نیز منتهی می گردد و اگرچه یک منطقه خوش آب و هوا محسوب می ود ولی دارای آب و هوایی سردتر از مناطق دیگر در تهران است.

کلمات کلیدی: ساختار ویژه معماری، انواع املاک لوکس، آپارتمان های لوکس، آپارتمان های مختلف، ساخت و ساز، ملک مسکونی، قیمت آپارتمان، قیمت زمین، خرید خانه، خرید ملک، مناطق مسکونی، اصول شهرسازی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.