ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

خروج بازار مسکن از رکود

 

چه زمانی گفته می شود که بازار مسکن از رکود خارج شده است و تحرک و جنب و جوش در بازار مسکن مشاهده می شود؟ عموما زمانی که تعداد معاملات مسکن زیاد شود و خرید و فروش واحدهای ساختمانی و واحدهای مسکونی رونق بیشتری پیدا کند و خرید هر نوع ملک از جمله خانه و آپارتمان و حتی خرید برج های مسکونی و باغات و زمین افزایش پیدا کند و تعداد واحدهای کلید نخورده نیز کمتر شود در این صورت گفته می شود که بازار معاملات مسکن در حال خروج از رکود می باشد.

با رونق بازار معاملات مسکن و ساخت و ساز بیشتر، به طبع مشاغل زیادی ایجاد می شود و عده زیادی مشغول به کار می شوند باید اقداماتی صورت بگیرد تا نتیجه ای مطلوب پدبد آید و همه خریداران و فروشندگان املاک بتوانند از این حیث احساس رضایت داشته باشند.

اگر بتوان بافت های فرسوده را بهسازی کرد و همین طور در مورد بافت های تاریخی نیز بتوان چنین اقداماتی انجام داد می توان شاهد ایجاد تحرک در زمینه املاک بود.

البته وام های مسکن و تسهیلاتی که برای خرید مسکن در اختیار افراد قرار داده شده سبب افزایش قدرت خرید برای جوانان و اقشار کم درآمدتر شده و به همین ترتیب از همین خرید و فروش می توان شاهد تحرک در بازار آینده مسکن بود.

کلمات کلیدی: بافت های فرسوده، خرید مسکن، وام مسکن، بازار معاملات مسکن، فروشندگان املاک، ساخت و ساز، خرید ملک، برج های مسکونی، بازار مسکن، خرید و فروش واحدهای ساختمانی،واحدهای مسکونی

منبع خبر

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.