ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

وضعیت مسکن مهر پردیس


قائم مقام وزیر شهرسازی پردیس بیان کرد: پروژه ساخت آپارتمان های مسکن مهر پردیس در حال اتمام است. و پیمانکاران برای به اتمام رسیدن این پروژه به طور شبانه روزی مشغول به کار هستند.

آخرین وضعیت آپارتمان های مسکونی مسکن مهر در دولت یازدهم یک میلیون و پانصد و سی و هشت هزار واحد است. سهم دولت یازدهم از این تعداد واحدهای مسکن مهر 55 درصد می باشد.

سهم دولت روحانی از واحد های آپارتمان های مسکن مهر87 درصد می باشد. مهرآبادی بیان کرد: مجموع واحدهای به فروش رفته که به صورت اقساطی می باشد 835 هزار واحد است که 87 درصد آن متعلق به دولت روحانی می باشد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: تا پایان سال پروژه ساخت آپارتمان های مسکونی پردیس را به پایان می رسانیم.

مهرآبادی تصریح کرد: در حال حاضر 110 هزار واحد آپارتمان مسکونی مسکن مهر آماده تحویل به متقاضیان می باشد. که فقط تامین آب و برق این واحد ها انجام نشده است.

وضعیت پیشرفت پروژه آپارتمان های مسکن مهر پردیس رو به جلو است. در دولت روحانی وضعیت مسکن مهر پردیس رشد 96.3 درصد داشته است. کمتر از 100 هزار واحد برای تکمیل باقی مانده است که آن هم با تلاش شبانه روزی پیمانکاران به زودی آماده تحویل می شود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: تسهیلات ساخت آپارتمان های مسکن مهر از 30 میلیون به 40 میلیون افزایش یافته است. که این 10 میلیون تومان تاثیر بسیار زیادی در ادامه روند این پروژه داشته است.

وی افزود: در حال حاضر پیمانکاران با پشتکار و به صورت شبانه روزی بر روی این پروژه در حال کار هستند تا بتوانند هر چه زودتر آن را به اتمام برسانند. و به متقاضیان تحویل دهند.

کلمات کلیدی: مسکن مهر پردیس، پیشرفت پروژه مسکن مهر، پیمانکاران پروژه مسکن مهر، تسهیلات ساخت مسکن مهر پردیس، آپارتمان های آماده تحویل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.