ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

مقوله مسکن مهر مانع از آغاز پروژه های جدید شد


مسکن مهر و ساخت و ساز واحدهای مسکونی و املاک مسکونی دارای تبعات زیادی برای دولت و ملت ایران بوده است. بسیاری از کارشناسان مسکن و دست اندرکاران ساخت و ساز واحدهای مسکونی بر این باور هستند که ساخت و ساز واحدهای مسکونی در حجم گسترده ای مانند مسکن مهر، باعث ایجاد ورم در کشور گردید.

در دولت یازدهم سهم قابل توجهی از خرید و فروش مسکن و ساخت و ساز واحدهای مسکونی و املاک مسکونی، به ساخت آپارتمان های مسکونی و واحدهای مسکونی مسکن مهر تعلق گرفت. در ادامه ی روند ساخت و ساز این املاک مسکونی، مشکلاتی برای افراد و خریداران مسکن به وجود آمد.

مقوله مسکن مهر مانع از آغاز پروژه های جدید شد. بودجه ی زیاد و توان و انرژی که ساخت و ساز واحدهای مسکونیو املاک مسکونی از افراد دست اندرکار در بازار مسکن برد، باعث شد پروژه های جدید مسکونی نتواند کلید بخورد چرا که آغاز هر پروژه مسکونی و غیر مسکونی نیازمند تزریق مبلغ قابل توجهی سرمایه می باشد که باید در بهترین شکل فراهم گردد.

بار بزرگ تعهد ساخت و ساز واحدهای مسکونی و املاک مسکونی به دولت های قبل تحمیل گردید. این امر باعث شد بسیاری از افراد در تلاش باشند تا ساخت واحدهای مسکونی را به اتمام برسانند تا بتوانند رسالت خود مبنی بر ایجاد فضای مساعد در بازار مسکن و افزایش معاملات ملکی و ساخت و سازهای آتی را هر چه بهتر انجام دهند.

منبع خبر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.