ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

بهترین مناطق تهران برای خرید مسکن


چه عواملی در انتخاب مناطق خوب برای خرید مسکن در تهران باید در نظر گرفته شود؟ عوامل متعددی در خرید مسکن مناسب نقش بسزایی دارند طبق یک تحقیق دانشگاهی عوامل مختلفی از جمله افراد دارای تحصیلات عالی، سن و نوع منزل مسکونی، تراکم پایین بودن جمعیت و کم بودن بیکاری جوانان، عوامل زیست محیطی در نظر گرفته شده است.

بیشترافراد در تلاش هستند که صاحب مسکن شخصی شوند. از نظر ایرانی ها ارزشمند ترین سرمایه این است که صاحب خانه شوند. درصد بالایی از افراد دارای مسکن شخصی می باشند و درصد کمی از افراد در مسکن های استیجاری زندگی می کنند که این موضوع نشان دهنده این است که داشتن مسکن شخصی برای ایرانیان از اهمیییت بالایی برخوردار است.

اگر به دنبال خرید آپارتمان مسکونی بی دردسر و دسترسی راحت به تمام امکانات شهری هستید، محله هایی مانند قلهک، ونک، سید خندان را پیشنهاد می کنیم. در محله هایی مانند داشگاه تهران، ایرانشهر، میدان جهاد، گاندی که در منطقه شش تهران قرار دارند. معمولا افراد تحصیل کرده ساکن هستند.

مناطقی مانند نیاوران، فرشته، زعفرانیه از مناطق رشد یافته شهر تهران برای خرید مسکن می باشند که دارای امکانات بسیار خوبی از جمله بیمارستان های خوب، مدارس عالی و رستوران های شیک می باشند.این مناطق به دلیل این که جزئی از مناطق قدیمی شهر تهران محسوب می شوند، دارای خیابان های باریکی هستند اما باز هم برای خرید آپارتمان و یا منزل مسکونی مناطق مطلوبی هستند.

پونک وجنت آباد نیز از مناطق خوب تهران برای خرید آپارتمان های مسکونی شیک با امکانات عالی هستند. به دلیل نو ساز بودن آپارتمان های مسکونی، این مناطق در شاخص های شهری توسعه یافته است و افراد ساکن در این مناطق معمولا قشر جوان هستند.

سرمایه گذاری برای خرید آپارتمان های مسکونی با تمامی امکانات رفاهی انتخاب مطمئنی است. معمولا خرید ملک در مناطق رشد یافته تهران دارای سود بسیار خوب و ریسک پایینی همراه می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.