ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

ارائه خدمات املاک لوکس

مشاور و املاک پارس

ساخت واحد های مسکونی برای مددجویان لرستان


مدیر کل بهزیستی استان لرستان بیان کرد: در حال حاضر 100 واحد مسکونی برای مددجویان استان لرستان در حال ساخت می باشد.

مدیر کل بهزیستی استان لرستان افزود: تامین مسکن و ایجاد شغل از اهداف اصلی سازمان بهزیستی کشور می باشد. که خوشبختانه با عنایت و توجه رئیس سازمان بهزیستی کل کشور در استان لرستان 100 واحد مسکونی در حال ساخت می باشد.

مدیر بهزیستی استان لرستان تاکید می کند که ما در تمامی زمینه ها توانسته ایم 10 درصد رشد پیدا کنیم.

نماینده عالی دولت به نرخ بیکاری جوانان اشاره نمود. وی افزود طی 12 سال گذشته نرخ اول بیکاری را داشتیم . این امر نشان دهنده این موضوع است که درآمد مردم بسیار پایین است.

وی افزود: امروزه با کمک دولت توانسته ایم تا حدودی نرخ بیکاری را کاهش دهیم. با این حال استان لرستان جزو استان هایی است که از بیکاری رنج می برد.

حیدری می گوید: اتفاق بسیار خوشحال کننده ای است که مستمری مددجویان بهزیستی بسیار کم بود. با عنایت مسئولین این مبلغ افزایش پیدا کرده است.

در حال حاضر مستمری مددجویان بهزیتی تا 4 برابر افزایش یافته است. که این اتفاق در راستای تلاش های سازمان بهزیستی کشور و دولت تدبیر و امید اتفاق افتاد.

بازوند استاندار، طی دیداری که با رئیس سازمان بهزیستی کشور داشت از تحولاتی که برای مددجویان بهزیستی به وجود آمد تقدیر و قدر دانی کرد.

وی افزود: تامین صد واحد مسکونی برای مددجویان و همچنین افزایش 4 بربری مستمری مددجویان کار بسیار مشکلی است. این امر سبب تغییراتی در تاریخ بهزیستی خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.